2017. július 15., szombat

Podmaniczky, Ráday, mamut és én

A címben lévő négy szereplő egyszerre a képen. Podmaniczky Frigyes díj formájában a kezemben. Ráday Mihály legendás "városvédő", a Város és Faluvédők Szövetsége elnöke, mellettem. Tőle vehettem át a díjat. A mamut mögöttünk, a gyöngyösi Mátra Múzeumban, ahol a díjátadás történt.
Az oklevél.  Én magam nagyon csodálkoztam, hogy erre a díjra érdemlegesnek találtattam. Ráday Mihály szóbeli méltatásában a Tolna megyei műemlékek és falusi értékek bemutatása és feltárása érdekében végzett tevékenységemet emelte ki, és ezt a blogot. Pedig ez a blog még eléggé kezdetleges. Azt nem mertem megkérdezni, hogy ki javasolt engem a díjra. Itt és most szeretném megköszönni annak az általam ismeretlen jótevőmnek, aki ezt megtette.
Ez a díj plakettjének első oldala. A plakett Kő Pál Kossuth-díjas szobrászművész alkotása.
Fiatal éveim  TV-s élményeit két személyiség és két műsor határozta meg. Az egyik Rockenbauer Pál és az Egymillió lépés. Ennek hatása remélem érződik a másik blogomon. A másik Ráday Mihály és az  Unokáink sem fogják látni. Remélem ennek hatása pedig ezen a blogon érződik.